W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 12 sierpnia 2021

Nowa seria

 Postanowiłem (dla odmiany) pouprzykrzać życie sobie. Będę darł łacha z Poduchy. Autoironia jest jedną ze stron mojej osobowości, której nie da się wyeliminować. Jest ryzykowna bo ludzie biorą jaja, które robię z siebie za rzeczywistość. Niezdolnych do pojęcia metafory staram się unikać. To dobry test przesiewowy. Trudno jest ze mną wytrzymać, bo nie wiadomo  kiedy kogoś wkręcam.  

Nie jest mi znany przypadek literata, który naśmiewałby się z samego siebie. Literat to w moim przypadku zbyt mocne słowo. Jestem inżynierem z kwitami uczonego, który uważa, że nie jest uczonym.  Nie mam papierów na to, że potrafię pisać i należę do cechu, więc nie jestem literatem. Natomiast jako reprezentant reszty świata będę robił z sobą to, czego literaci nie robią. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.