W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 29 listopada 2018

Inspiracja "Duchowa"

Pani profesor Ela Chojna-Duch. Jeśli Państwo skojarzyli nazwę bloga z nazwiskiem "Duch" to trafili państwo w dziesiątkę. Współpracowałem kiedyś z mężem uczonej. W tym czasie przekształciłem moją szkolną ksywę do formy "p.o.Ducha". Spotkałem kiedyś małżonkę pana Jacka Ducha w ich podwarszawskiej daczy w środku lasu. Podarowałem im zbiór anegdot o Radiu Erewań. Zastanawiam się, czy nie zbudować społeczności, która by mogła wytworzyć podobne dzieło o eRektorze? Zacząłbym od tych belwederskich z Warszawy, którzy go znają. Jest z nimi moc! Może to moja rola w historii aby zainicjować taki ruch społeczny? Żeby nic nie zniknęło w mrokach niepamięci. Utrwalić obraz tak wielkiego uczonego! "Wąchock rektorów polskich". Pierwszy pomnik z kitu. Pan Jacek mógłby wtedy dostać go z moim autografem.
Wąchock teraz promuje się przy pomocy takich dowcipów. W przyszłości UWM mógłby wykuwać anegdoty o eRektorze na płaskorzeźbach. Zamiast logo Obarka. W celach promocyjnych. Pani Wioletto, niech Pani spojrzy na dalszą perspektywę. Może się Pani też przyłączyć. Gwarantuję anonimowość. Pani dużo wie. Ja wiem, nawet co, ale nie powiem. Zwolniłby pół uniwersytetu z pracy. Pozostaje mu tylko śledztwo i przesłuchanie rzecznik przez Góździa. Trup padnie gęsto. Nie ze śmiechu nad jego myślistwem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.