W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 5 września 2021

Świat intryg

"Dobre stopnie za chamstwo masz. To jest to.
W nowym zwarciu za faulem faul nim gruchnie gong.
Mówią: szmal określa byt. Trzymaj tak.
Twarde łokcie pomogą ci i giętki kark"

Kombi

O mnie można powiedzieć, że w latach 1999-2008 byłem nadwornym informatykiem tamtej władzy a później padłem na kolana przed Rektorem Górniewiczem, aby mnie "pomiłował". Wystarczy nie znać faktów, aby tak twierdzić. Byłem tylko sentymentalnym idiotą.  Straciłem instynkt zdroworozsądkowy, bo sądziłem, że mam do czynienia z uczelnią wyższą, a nie z jej parodią. Oddzielne obserwacje, które łatwo było ułożyć w całość nie docierały do mej świadomości. Działał mechanizm wyparcia skrajności.

Dawno się zastanawiałem czy z tym cyrkiem mi po drodze. Z prostego względu - ekonomicznego. Ponosiłem stratę. Dopłacałem do tej imprezy. Na szczęście ten okres się skończył. Za to  jestem wdzięczny i bardzo sprawcom dziękuję. Szkoda tylko, że nie zachowano pryzwoitej formy, tylko prymitywy uknuły intrygę. Po co?  Wystarczyło powiedzieć wprost. Któż jednak zrozumie postępowanie ludzi wielkich i odważnych pozbawionych wszelkiej nienawiści? Widocznie nie widzieli innego rozwiązania bo odruchowo się świnili. Dzięki nim przejrzałem i powstał niniejszy blog.

Dla nich mam życzenia "Słodkiego, miłego życia". To powinien być hymn UWM. Doskonale charakteryzuje "osobowości ciecie".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.