W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 7 września 2021

Dlaczego PO straciła władzę?

Trudno jest wyjaśnić, dlaczego Bronisław Komorowski stracił koronę. Musiały zaistnieć okoliczności nadprzyrodzone. Niektórzy winią Michnika i jego zakonnicę w ciąży. Możliwe. Mam inną hipotezę.

Lubię działania delikatne, a moje odruchowe zdolności magiczne sprowadzają śmierć i choroby na mych wrogów. Co gorsza, na nich na końcu. Najpierw wykańczają potomstwo.  Potrzebny był inny instrument. Moja przyjaciółka Moskowitka posiada magiczną różdżkę o precyzyjnym działaniu.  Poprosiłem ją żeby nią machnęła i strąciła z senatorskiego fotela jednego bardzo złego człowieka. Udało się. Jednak nie prosiłem jej, aby robiła takiego przemeblowania na scenie politycznej. Najpierw prezydent, potem Kopacz wykopała Staroń. W tym momencie już było jasne, że czar zadziałał. Chodziło o zabieg chirurgiczny. Tymczasem efekt uboczny przerósł oczekiwania. Nie chciałem takiego bonusu. Zgłosiłem do czarodziejki reklamację. Dlaczego rosówki kopiesz Car Bombą? Jedyny komentarz, który od niej uzyskałem "inaczej się nie dało". Skoro inaczej się nie dało, to może dobrze, że tak się stało?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.