W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 31 marca 2016

Hejt-rektor

Znowu sukces! Rektor Górecki zajął pierwsze miejsce w plebiscycie, w którym uczestniczył jako jedyny. Wyniki potwierdzają, że nikt inny nie miał szans. Respondenci uznali, że jest Pan "tomrichem". Tomrich to hejter ze stron Gazety Wyborczej. Panie Rektorze, czeka na Pana nagroda "literacka" w wysokości 10 000 (słownie dziesięciu tysięcy) złotych. Jest jeden warunek - musi Pan dostarczyć do redakcji "Poduchy" w terminie tygodnia, to jest do 7 kwietnia 2016, swoje notarialnie poświadczone oświadczenie, że "tomrich" to Pan. Liczy się data otrzymania. Adres - Redakcja "Poducha", ul. Towarnickiego 1, 10-771 Olsztyn. Wiadomość z ostatniej chwili! Wolontariusze deklarują jeszcze dodatkowe 1000 zł w celu uhonorowania sukcesu rektora. Do wzięcia jest 11000 zł.

TomRichowi poświęciłem następujące wpisy:
Metoda literacka Tomricha jest genialna. Pisząc o innych, pisze przede wszystkim o sobie. Na poziomie astralnym związałem się z jego karmą * Wypowiedziała się o nim w piosence "Podwójne dno". Śpiewała na melodię "I co z tego dziś masz?". 
*Panie Rektorze to jest link, który wyjaśnia co rozumiem pod karmą.To nie jest "pasza".

Podwójne Dno

Czemu dziwnie patrzysz,
Tak jakbyś mnie zabić chciał?
Jesteś przecież ważny,
więc wiesz, coś ode mnie miał.
Pamiętliwa jestem
mówię to, twa karma zła!
Poniżającym gestem
słabszego traktujesz jak psa!

I co z tego dziś masz?
Gowina grom i zmartwioną czymś twarz!
I co z tego ci, że
stoczyłeś bój i zostaniesz na dnie?

Ja się z ciebie śmiałam,
co noc przeżywałeś to,
nic nie rozumiałeś,
choć znaków dostałeś sto.
Chyba się rozpłaczę,
bo strasznie mi ciebie żal,
nie mogło być inaczej,
tak pójdziesz w najdalszą dal...

I co z tego dziś masz?
Gowina grom i zmartwioną czymś twarz!
I co z tego ci, że
stoczyłeś bój i zostaniesz na dnie?

Zupełnie sam!
Zupełnie sam!

I co z tego dziś masz?
Gowina grom i zmartwioną czymś twarz!
I co z tego ci, że
stoczyłeś bój i zostaniesz na dnie?

I co z tego dziś masz?
Gowina grom i zmartwioną czymś twarz!
I co z tego ci, że
stoczyłeś bój i zostaniesz na dnie?

I co z tego dziś masz?
Gowina grom i zmartwioną czymś twarz!
I co z tego ci, że
stoczyłeś bój i zostaniesz na dnie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.