W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 29 marca 2016

Hip-hop

Pewnego razu z młodymi pracownikami BIOS UWM jechałem do Warszawy. Zostałem potraktowany uderzeniową dawką hip-hopu. Do Warszawy byłem zaproszony przez szefową projektu USOS jako ekspert. Zabrałem się razem z UWMem. Miałem po łomocie pomieszanym z przekleństwami problem z uzyskaniem równowagi, a miałem się wypowiadać w ważnych kwestiach. Po co to Państwu mówię? W następnych wpisach niektóre postacie będę określał mianem "artysta, hip-hopowiec". Pozostawiam Państwa domyślności, co mam na myśli. Podejrzewam, że wielu z Państwa nie spotkało się z cywilizacją hip-hopu. Potraktujcie Państwo ten wpis jako definicję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.