W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 17 marca 2016

Pasłęk "wymiata"

Na horyzoncie pojawiają się coraz czarniejsze chmury. Deb@ta pisze piórem Adama Sochy Czy minister powoła p.o. rektora? . Okazuje się, że udział w proteście zapowiada dziekan, profesor Małgorzata Suświłło. To jest niespodzianka, ale nie aż tak wielka. Dowodzi to konsekwencji i intelektu tej osoby. Skoro głosowała przeciw, z powodu woli wyborców, to teraz powinna protestować. Tego wymaga logika. Zajrzałem do Wikipedii i dowiedziałem się że pani Dziekan pochodzi z Pasłęka. Mieszkałem w Pasłęku 6 lat. To wyjątkowe miasto i mieszkają tam wyjątkowi ludzie, tacy jak pani Dziekan. Uczniem LO w Pasłęku był Maciek Płażyński. Był w klasie o dwa lata ode mnie wcześniejszej. Tomek Chodnikiewicz z mojej klasy prowadził z  Maćkiem spółdzielnię "Świetlik" w Gdańsku, w której na chleb zarabiało mnóstwo opozycjonistów, w tym Donald Tusk. Mój świat był zawsze pasłękocentryczny. Pasłękocentryzm się we mnie wzmógł. Pani profesor, p.o.Ducha jest dumny z Pani, choć Pani postawa to żadna Poduchy zasługa. Jako Pasłęczanin jestem z Pani dumny. Pozostaję z nadzieją, że Pani nie ma nic przeciw i nie zaprotestuje :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.