W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 13 marca 2016

Odrobina Kultury - Julia Marcell

Z Olsztyna pochodzi Julia Marcell, prywatnie córka Prof. Górniewicza. Oto  jej muzyka. Podoba mi się.



Szkoda, że mój kumpel już nie jest dyrektorem handlowym Pomatonu EMI. Obecnie Warner Brothers. Single z tą muzyką zalałyby wszystkie rozgłośnie radiowe w Polsce i być może za granicą. W każdym razie jest ciągle w branży.

Tu wywiad z Julią Marcell.  Dojrzała i mądra dziewczyna. Taką mądrość wynosi się z domu.

A tu muzyka Cream - śmietanki. W muzyce Julii słychać echa Cream.  Profesor Górniewicz w jednym z wywiadów mówił, że mu się taka muzyka podoba. Nie znam profesora Górniewicza, choć niektórzy twierdzą, że od lat jestem "jego człowiekiem".  Rozmawiałem z nim najwyżej 5 minut. Jestem swój, mojej rodziny, moich przyjaciół, sąsiadów i bezpośrednich użytkowników moich programów. Nie jestem niewolnikiem, aby być "czyimś" w rozumieniu tej grupy. Bycie "czyimś" pozostawiam urodzonym niewolnikom i pogromcom ludzkiej godności z UWM. Bycie "czyimś" jest w sprzeczności z byciem "kimś". Ktoś, kto jest "nikim" tego nie zrozumie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.