W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 10 marca 2016

Dziurki w balonie

Udało mi się uzyskać w NCBiR częściowe potwierdzenie faktów dotyczących wdrożenia ZSI. Otrzymałem pismo, które można w skrócie streścić jednym zdaniem "Cel uświęca środki". NCBiR nie wypłaci UWM środków za wdrożenie części kadrowo-płacowej. Poza tym zwrócił mi uwagę na to, że nie wykonałem tego, co jest w obowiązkach NCBiR. Wykonam, wykonam.  W mojej wojnie z UWM są przecież międzynarodowi obserwatorzy. Mam nadzieję, że pomogą.

Pewną dodatkową dozę optymizmu czerpię też z tego, że minister Gowin zareagował na anonimowe pismo grupy olsztyńskich uczonych. Zastanawiam się czy nie napisać do niego i podzielić się pewnymi wątpliwościami pod nazwiskiem i dwoma peselami (polskim i estońskim) jako nie-uczony księgowy-amator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.