W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 1 sierpnia 2020

Nowy rodzaj świadomości

Nie wiem, czym jest bycie "świadomym konsumentem".  Jestem natomiast w miarę świadomym czytelnikiem, ponieważ  rozpoznaję błędy językowe ( przede wszystkim w obcych tekstach, szczególnie w nagłówkach). Te błędy coraz częściej zmieniają się w normę. Prawo autorskie wymaga ode mnie podania źródła, co czynię, choć trudno sądzić aby "źródło" było z tego zadowolone.

Umiejętność rozpoznawania logo znanych firm wiąże się  z podatnością na marketing. Tytuł "Sprawdź, czy jesteś ofiarą marketingu?" brzmiałby o wiele trafniej.

Kiedyś Pawłow badał odruchy na psach, teraz marketingowcy - na ludziach.

Źródło wprost.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.