W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Wujek dobra rada

Wydaje mi się, że mój blog czytają również programiści, oraz osoby, które używają często i długo komputera. Jak już pisałem kiedyś,  przesiadka na monitor 4K zmniejszyła częstość występowania "mroczków", bólu głowy i pieczenia oczu, które nie dawało mi zasnąć praktycznie do zera . Po jakimś czasie pewne zjawiska powróciły. Winna chyba większa jasność lepszego monitora oraz PESEL. Chociaż ten ostatni to tylko rok. Kolejnym etapem było ustawienie ciemnych motywów w tych narzędziach, które to mają oraz redukcja jasności ekranu. Ustawiłem też tło pulpitu na czarne. To pomogło. Żegnaj moje ulubione niebiesko zielone tło bez czerwieni.
Redukcja jasności wyświetlania jest szczególnie korzystna gdy ma się kilka monitorów. Poprawcie sobie komfort pracy bez nakładów - pościemniajcie.  Pan przyszły rektor też może podrzucić trochę grosza na nowe monitory na swoją inaugurację. Nie będę się czepiał, a nawet pochwalę.  Widać więcej kodu i pracuje się lepiej. BHP. Najgorzej mają graficy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.