W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

piątek, 1 kwietnia 2022

Nie jestem Rosjaninem

Rosyjska Duma pracuje nad ustawą o narodzie rosyjskim. Zgodnie z jej założeniami jestem Rosjaninem, który może się ubiegać o rosyjski paszport ponieważ mieszkałem przez długi okres na terytorium byłego imperium rosyjskiego i rozmawiałem wtedy codziennie po rosyjsku. Poza tym do dziś umiem ten język. Podobnie rzecz ma się z Mrówką.

Dzięki temu mogę się ubiegać o rosyjski paszport. Z zaszczytu tego nie mam zamiaru skorzystać. Znam przewrotność chamów z moskiewskiego kremla. Sądzę że liczą mnie w statystykach jako Rosjanina. Kto wie, czy nie będą mnie zmuszać do tego abym się sam uznał za Rosjanina (tak, jak zmuszają teraz Ukraińców) aby statystyki się zgadzały.

Uważają, że Stalin sprezentował Polsce Warmię i Mazury, więc za polską niewdzięczność mogą tę darowiznę odwołać. Mogą mnie uznać (bez mojej wiedzy i zgody) za prześladowaną przez polskich faszystów rosyjskojęzyczną mniejszość narodową i ruszą mnie wyzwalać.  Guy Verhofstadt (ważna postać z Unii Europejskiej) oraz Gazeta Wyborcza twierdzi, że w Polsce nazizm podnosi głowę, więc Rosjanie wkroczą by ją odrąbać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.