W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 3 kwietnia 2022

Rosyjska "Nasza klasa"

 Miałem konto na portalu Одноклассники. To taki odpowiednik Naszej Klasy. Usunąłem je, bo miałem dość czytania nawoływania do zbrodni w wydaniu zwolenników Putina, którymi w większości są jego użytkownicy. Przeciwnika narodowości rosyjskiej nie zauważyłem. Z jednym się pokłóciłem. Był ze mną na roku. Po studiach został pułkownikiem Sztabu Generalnego Rosji. Mówię Państwu. Zamieszczane tam teksty  były (a pewnie nadal są) gorsze od postępowania rosyjskiej armii na Ukrainie, w Buczy. Ludzie nawzajem popisywali się okrucieństwem. Słowa gorsze od bomb. Nie do wiary, że człowiek może wypowiadać takie teksty. Chyba rację miał Dostojewski twierdząc, że Rosją włada szatan.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.