W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Natchnieni mędrcy wielkiej pobożności

Czasami, gdy się dowiadujemy, kto jest polskim zwolennikiem Putina, chciałoby się przeżegnać lewą nogą.

 Okazuje się że propagandę Putina szerzył benedyktyn z Tyńca podczas wielkopostnych rekolekcji. Twierdził, że wojnę na Ukrainie wywołały USA, a teraz wszystko chcą zwalić na Rosję. 

Podobne mowy natchnione słyszałem w Olsztynie. Według olsztyńskich ultrakatolickich podnóżków Putina wojna na Ukrainie jest efektem walki dwu lóż masońskich. Słyszałem od tych ludzi wielokrotnie pełne nienawiści teksty o Ukraińcach. To trwało już kilka lat. Zwracałem im uwagę, że to ma cechy pogaństwa, ale oni - swoje. Dali się widocznie wciągnąć lożom masońskim w szaleńczą nienawiść. Oni nie są winni temu że nienawidzą, a ja jestem otumaniony przez amerykańskiego szatana sprzedającego Coca-Colę na zgubę ludzkości. 

Ich nienawiść zmaterializowała się 24 lutego 2022. Z winy masonów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.