W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

środa, 20 kwietnia 2022

Do przyjaciół Moskali

 W drugi dzień świąt zadzwonił do mnie olsztyński przyjaciel Moskali. Choć człowieka znam od lat i wiedziałem, kto dzwoni, okazało się że jest putinistą, o co mogłem go podejrzewać bo był zwolennikiem Janusza Korwina Mikke, który stwierdził kiedyś, że w świetle prawa Imperium Rosyjskie nadal istnieje w historycznych granicach. To mu jednak nie przeszkadza w zasiadaniu w parlamencie nielegalnego państwa polskiego. Mimo wszystko poglądy, które przedstawił mi mój rozmówca bardzo mnie zaskoczyły.

Wróćmy jednak do rozmowy. Poprosił mnie o ocenę sytuacji na linii Rosja - Ukraina. Ta prośba jednak okazała się nieszczera. Powiedziałem, że Rosja zachowuje się jak dzicz owładnięta imperialną ideą. To moje stwierdzenie wywołało opór. "Ale przecież USA napadły na Irak". Nie wiem jaki związek to ma z Rosją. Wiem, że tego rodzaju  usprawiedliwienie swej agresji kolportują media rosyjskie. "Oni mogą, to dlaczego my nie możemy?". Zwróciłem uwagę na to że ocena działań Rosji na Ukrainie nie oznacza aprobaty działań USA. "Ale Biden kłamie". Nie wiem czy Biden kłamie, czy nie. Nie analizuję tego. Jeśli Biden kłamie to wcale nie oznacza, że Putin mówi prawdę. Łączenie wszystkiego że wszystkim jest idiotyzmem. Znam rosyjski w stopniu wystarczającym aby przeanalizować wypowiedzi Putina i zrozumieć ich pokrętną logikę, pogardę dla reszty świata i szowinizm sprowadzony do poziomu idioty aby dotarł do szerokich mas mieszkańców Rosji. Nie muszę się uciekać do wyjaśnień Korwina ani olsztyńskich Konfederatów. Znam tekst źródłowy. Nie potrzebuję opracowań z Russia Today.

"Ale Prezydent Ukrainy to Żyd". No cóż zastosowałem pułapkę logiczną. Oświadczyłem, że mam kuzyna, który jest Żydem. Malutki bluff.  " To ty też jesteś Żydem". No cóż, gdyby brat mojej matki ożenił się z Żydówką to jego dzieci byłyby Żydami. Przy tym ja bym się przez to Żydem nie stał.  Inteligencja upadła pod naporem rasowej nienawiści. Takie pomyłki logiczne są dość niebezpieczne, bo mogą całą ludzkość zaprowadzić do komór gazowych. To też jest bardzo dobry argument dla Rosjan, oskarżających Polaków o antysemityzm. Polscy putinowcy podają piłkę, którą Putin ścina. Będzie mógł przecież napaść na Polskę by walczyć z plagą nazizmu i antysemityzmu.

Być może jestem otumaniony przez żydowsko-masoński spisek, ale to nie zmienia mojej opinii, że Rosjanie obecnie zachowują się jak agresywna dzicz - Złota Orda współczesności. Te rzeczywistości są ortogonalne. Dlaczego mam wierzyć w wywody kogoś, kto nie rozumie elementarnych zagadnień genealogii? 

W każdym razie - Poducha zaprasza olsztyńskich putinowców do przedstawienia  swoich poglądów. Udostępnię swe łamy. Autor może wystąpić pod pseudonimem, chociaż dla mnie to byłoby dziwne jeśli ktoś broni prawdy. Za materiały nie zapłacę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.