W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 29 maja 2022

Pomóżcie pomagać

Wolontariusze z Olsztyna prowadzą konwoje humanitarne na Ukrainę. Są skuteczni. Trochę im zawróciłem głowę przesyłkami, w których byłem tylko pośrednikiem. Jedna była z USA. Teraz z USA nie da się niczego wysłać na Ukrainę. Dlatego byłem hubem transportowym dla 120 opasek uciskowych, które wysłano z USA do Zaporoża. Druga przesyłka, z Wielkopolski pojawiła się niejako przy okazji. Igły jednorazowe, opatrunki i aparaty do przetaczania krwi. Adresat był ten sam. Kumpel o niezwykłym poczuciu humoru, podobnym do Macieja Zembatego. 

Prowadzą zrzutkę. Można im pomóc pomagać. Gdy wracałem z Zatorza po pozostawieniu dwu kartonów dostałem nagłego przypływu patriotyzmu. Zadzwoniłem do Wojtka Ogrodzińskiego (mojego ulubionego dziennikarza z Radia Olsztyn) i opowiadałem mu o tych niezwykłych ludziach. Piekarze, przedsiębiorcy, indywidualni ludzie we wspólnym działaniu. Pani Asia do 13:00 była nauczycielką w szkole na Jarotach, a od 15:00 kierowcą w konwoju do Równego. To robi wrażenie.

Wojtek opowiedział mi też inne historie. Wielka ilość wielkich ludzi. Mijasz ich na ulicy, niczego nie podejrzewając.

Oni nawet mogą nie wiedzieć jak są dobrzy, bo dobrzy są wszyscy wokoło. Aby to zauważyć potrzebny jest ktoś z zewnątrz. Zły - jak Poducha.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.