W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

środa, 18 maja 2022

Dane Tomricha

No w końcu! Dostałem dane Tomricha z Agory. Długo się opierali, ale złożyli broń. Przegrali z amatorem. Zawodowstwo źle wpływa na rozumienie fundamentów prawa. Teraz mogę go pozwać, ale wydaje mi się że już szlag trafił terminy. Mógłby odmówić zeznań  tak jak to zrobił na policji i cyrk trwałby dalej. 

Poza tym, dzięki niemu poznałem wielu ciekawych ludzi, nawiązałem kilka przyjaźni, dowiedziałem się, którzy z moich dotychczasowych przyjaciół są idiotami. Otworzyłem bloga. Zmieniłem swe życie. Dawno mu wybaczyłem. Traktowałem go jako tworzywo do wygłupów. Procedura uzyskania danych trwała tyle, że Tomricha w tym czasie nawet w jakimś sensie zrozumiałem i polubiłem.   "Putin verstehen" to określenie pewnej postawy politycznej. Mój stosunek do Zorro Internetu można określić mianem "Tomrich verstehen".

Największym wygranym (mimo przegranej) w tej sprawie jest kancelaria prawna reprezentująca Agorę, bo prowadziła ją odpłatnie. Powstały wielkie dzieła sztuki epistolarnej. Bardzo, bardzo zabawne. Prawnik zawsze wygrywa.

Agoro, dziękuję, że zrozumieliście udzieloną lekcję.  Wasze pismo zanonimizowałem. 

Odradzam Państwu używanie e-maila, który wskazujecie w publikacjach do rejestracji w portalach, w których  chcecie być anonimowymi. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.