W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 3 maja 2021

Jak na debiut, to nieźle

Niedawno obgadywałem artykuł e-gazety UWM "Udany debiut UWM w nowym rankingu". Rzeczywiście debiut UWM był dość "udany". Nadeszły komentarze do osiągnięć UWM. Jak Państwo wiecie, komentowanie bloga mam wyłączone, aby uniknąć wzajemnie napędzającej się agresji czytelników. Szczególnie masochistów, którzy z lubością czytają jak znęcam się nad ich Alma Mater. Komentarze czasami wpadają do mnie na maila. 

Wpis o wynikach rankingu THE Impact wywołał więcej reakcji od innych. Wynik rankingu miał też duży impact factor na p.o.Dusze. Z początku planowałem użyć niektórych sugestii do zmodyfikowania wpisu i po części to zrobiłem. Jednak obudziło się we mnie sumienie i postanowiłem uczcić obcy wkład przy pomocy niniejszego wpisu. Oczywiście, obowiązuje mnie ochrona źródeł. Wiem, kto komentował, ale nie powiem.

Oto komentarze

  • Która uczelnia w Olsztynie jest największa?
  • Mamy do czynienia z dziećmi, które stworzyły sobie dwór i żyją w zaczarowanym (tak im się wydaje) świecie.
  • Powinni stosować poprawki statystyczne, bo wysoki wynik może być pochodną problemu  porównań wielokrotnych znanego w statystyce.
  • Poziom głodu! Ja pitolę, co oni konkurowali z uniwersytetami z Rogu Afryki?
  • Powinieneś zatytułować artykuł p-value hacking.
  • To nie ma już planów 5 letnich? Się kurczę pozmieniało.
Moim czytelnikom dziękuję za reakcje nazywane przez buzzłordzistów fidbakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.