W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

środa, 11 listopada 2015

Wolontariusze wszystkich działów, łączcie się!

Poprosiłem NCBiR o nadesłanie mi kopii umowy pomiędzy UWM i NCBiR na sławetny projekt ZSI. NCBiR przysłało mi tą umowę, ale... bez załączników zawierających t.zw. essentialia negoti, czyli istotne warunki czynności prawnej. Nadesłano mi umowę, która jest w istocie typowym wzorcem umów zawieranych przez NCBiR z beneficjentami. Umowa ta bez tych załączników mogła równie dobrze zawierać opis finansowania badań metod leczenia kaca w czasie Kortowiady. Centrum postanowiło mnie oświecić przy pomocy dwu pism. Na dowód pokazuję pierwszą stronę pierwszego z nich.


Okazało się, że świętym Graalem tej umowy, którego nie będzie mi dane widzieć jest "Indywidualny wniosek o dofinansowanie", który jest według NCBiR dokumentem prywatnym. Niemal wynalazkiem.

Otóż mam taki zwyczaj, że gdy pytam jakiś urząd o dokument to już go mam w szufladzie. W razie odmowy człowiek mógłby się czuć poniżony, oszukany a tak - ma ubaw! Nie chce mi się go czytać, więc pytam się urząd o kopię.  Urząd zazwyczaj w odpowiedzi wskazuje mi nieświadomie, co jest warte w nim uwagi. Uderz w stół - nożyce się odezwą. A uwagi wart jest między innymi umieszczony na dokumencie termin zakończenia projektu, którego nie ma w umowie dostarczonej mi przez NCBiR. Zakreślony kółkiem.


Dziękuję wolontariuszom za dostarczenie mi tego, czego nie było w stanie dostarczyć mi NCBiR. Poniższa piosenka dla nich i dla tego Pana, który te pisma podpisał.

But you won't fool the children of the revolution
No you won't fool the children of the revolution
No no no




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.