W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

piątek, 20 listopada 2015

Struktura OLAF w odcinkach. Odcinek I

Kontakt z urzędnikami króla OLAFa przebiega w wielu stadiach. Pierwszym etapem jest kontakt z Działem 0.1 - Selekcja i Kontrola Dochodzeń. Po ichniemu -"Unit 0.1 Investigation Selection & Review". Szefem tego działu jest pan Lothar Kuhl, ten na fotografii. Mam jego autograf.

Rok temu przyszło do mnie pismo  w kopercie, której skan jest poniżej. Dział ten, jak sama nazwa wskazuje, wybiera doniesienia. Pismo zawiera takie stwierdzenie: "Informacje te poddaje się analizie, aby stwierdzić, czy należy wszcząć dochodzenie". W strukturze OLAF jest więc dział, który buforuje doniesienia, aby nie wszczynać dochodzeń opartych na informacjach wyssanych z palca. Pomysłem kontaktu z OLAF natchnął mnie kierownik Działu Zamówień Publicznych UWM, który na pytanie o instytucję, do której powinienem się zwrócić wskazał Unię Europejską. Dziękuję, Panie Kierowniku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.