W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 19 listopada 2015

Dobre mzimu

Liczę na to, że wśród czytelników mojego bloga jest więcej dobrych mzimu, niż złych. Mam nadzieję, że dobre czary przeważają nad złymi i nie uda się złym mzimu rzucić skutecznej klątwy.

Dlatego odważam się umieścić ten klip z Youtube. To kolejne przybliżenie mojego frameworka Mroovka. Przy jego pomocy można pisać programy komputerowe do aplikacji "w chmurze". Wkrótce opublikuję wersję "beta". Ci,  którzy używają bazy FirebirdSQL (głównie Brazylia, Rosja, Kanada, Niemcy) będą mogli korzystać z tego frameworka za darmo. Dlaczego akurat ta baza? Tak wyszło. Środowisko skupione wokół tego produktu to świetni fachowcy i dobre mzimu.

Znam twórcę protoplasty FirebirdSQL (Jim Starkey) od 1984 roku. To już 31 lat. Jim - to wyjątkowo dobry rocznik 1949. Wielu moich ciut starszych przyjaciół wtedy się urodziło. W Olsztynie co najmniej trzech. Jeden z nich podał mi pomocną rękę i osadził w oprogramowaniu, gdy przyjechałem do Olsztyna po studiach w Kijowie. To dobre mzimu ma na imię Andrzej.

Dla reszty świata (Oracle, PostgresSQL) framework będzie płatny. W rozsądnych rozmiarach.


Kto kiedyś używał moich programów (na przykład "Pomoc Materialna Studentom", "Mrówka") może sobie poklikać na demonstracyjnej aplikacji, napisanej z użyciem Mroovki o tu.
Działają wszystkie klawisze funkcyjne jak w innych moich aplikacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.