W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 19 maja 2020

Polemika z wróżką

Parając się satyrą ezoteryczną od czasu do czasu mam kontakt z wróżkami. Jedna z nich, z Nowgorodu nad Wołgą podjęła się kiedyś zadania pozbawienia Góreckiego stołka senatora. Poskarżyłem się jej na niego, a ona postanowiła mu dokuczyć.  Gdy się zwróciłem do niej z zapytaniem, czy "Dobra Zmiana" to jej robota odpowiedziała - "inaczej się nie dało".

Źródło - facebook Filharmonii WM.
Podpis :Niecodzienni goście odwiedzili dziś naszą Filharmonię... 
Od pewnego czasu dyskutuję z inną wróżką (Kirke) na temat jedności treści i formy. Nadeszła od niej oferta Nowego Porządku Olsztyna. Chce zsynchronizować postać zewnętrzną i wewnętrzną zarządców UWMu. Nadesłała taką wizualizację z podpisem "Górecki odwiedza filharmonie w towarzystwie doradców. Razi brak maseczek. Z lasu się urwali😀"

Spytałem się jej, czy jest możliwa odwrotna metamorfoza, aby uczynić ich w pełni ludzkimi? Niestety, odpowiedź nie jest optymistyczna.  "Po to by się to stało musiałabym na nich spuścić wielkie nieszczęścia". Powiedziała mi, że wiele lat temu dwa razy już próbowała zrobić to z Góreckim. Niestety, odkształcenia  wywołane ostrzeżeniami, w kierunku nawrócenia na człowieczeństwo miały charakter krótkotrwały. On wybrał to, co wybrał. Będzie miał wszystko to, czego pragnie. Jest dorosły.

Kirke przyrządzająca czarodziejski napój dla Odyseusza i jego towarzyszy
(mal. Edward Burne-Jones, 1869)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.