W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 18 maja 2020

Mój ulubiony heretyk

Norman Wildberger  kwestionuje podstawy matematyki. To jest coś co P.o.Ducha lubi najbardziej.  Jest odważny i myśli bardzo głęboko.
Polecam kolejny klip jego autorstwa. Jest nie tylko świetnym matematykiem o rozległej wiedzy, ale także ma talent aktorski i retoryczny.  Heretyk - tak o mnie mówiła nauczycielka w podstawówce.  Głosiłem małe (choć słuszne) herezje, Norman głosi wielkie. Wewnętrzny głos podpowiada mi, że są słuszne. Dlaczego? Bo sam  wygłaszałem podobne w skali mikro, lecz zostałem  przytłoczony gmachem wiedzy zbudowanym na wątpliwych fundamentach. Moje wątpliwości zduszono w zarodku. Zaufałem starszym. Autorytety przeważyły. Nie skorzystałem z szansy niezależnego myślenia. Z całego serca życzę mu powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.