W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 10 lipca 2017

Dr Jekyll and Mr Hyde

Na łamach Gazety Wyborczej w artykule Profesor Ryszard Górecki postacią 25-lecia w Olsztynie wypowiada się Dr Jekyll:

Sam rektor mówi, że zwycięstwo w plebiscycie jest dla niego wielkim
zaskoczeniem. - Jestem bardzo mile zaskoczony - komentuje. - Cieszyłem się, że
moje nazwisko pojawiło się w gronie nominowanych, ale nie przypuszczałem, że
w tak doborowym towarzystwie zostanę wybrany na najważniejszą osobę w
mieście. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim, którzy mnie wskazali. Wyniki
plebiscytu są nagrodą nie tylko dla mnie, ale dla wszystkich związanych
uniwersytetem.


i jako pierwszy i jedyny ten sam rektor, komentator Mr Hyde:

"tomrich
Pewnie niektórych to denerwuje, zwłaszcza z uczelni panów takich jak. np. Kordan, Figiel, Duksa itp.".

Gazeta Wyborcza pousuwała komentarze Tomricha. Za mocno cuchnęły. Elitotwórcy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.