Ruszyła lawina konkursowa. Do redakcji wpłynął jeden z elementów projektu nowego systemu identyfikacji wizualnej UWM. Ma zastąpić berło Obarka.
Wiadomość z ostatniej chwili: Biuro Mediów i Promocji UWM zauroczone projektem postanowiło zacząć wydawać miesięcznik w wdzięcznej nazwie "Palant Uniwersytecki". Będzie w nim promować zdrowy styl życia i grę w palanta.
W ramach "promocji osiągnięć pracowników naukowych i dydaktycznych oraz studentów i sportowców Uniwersytetu" będą w tym czasopiśmie publikowane limeryki tomricha, które ukazywały się w komentarzach na portalu Gazety Wyborczej jako niedościgniony wzór promocji osiągnięć UWM i rektora Góreckiego. Działalność Tomricha znakomicie współbrzmiała treścią i formą z wytworami BMiP. Szkoda, że zamilkł.
Zorro Internetu podjął się tego wyzwania widocznie dlatego, że dostrzegał istotne braki w działalności rzecznika prasowego UWM. Pani Ustyjańczuk powinna chyba ustąpić miejsca Tomrichowi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.