W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 16 kwietnia 2016

Uwaga, agitacja wyborcza!

Dowiedziałem się, że w wyborach na dziekana WMiI UWM wystartuje prof. Adam Doliwa. Nie znam tego pana. Z ciekawości zajrzałem na jego stronę domową. 

Ozdobny "automat komórkowy".
Pan profesor ma bardzo interesujące CV. Skończył fizykę na UW. To mówi wiele. Fizyka na UW zawiera w swym programie matematykę na wyższym poziomie niż na kierunku matematyka. Plus do tego fizyka. Z doświadczenia zawodowego wiem, że najlepszymi programistami trudnych zagadnień nie są ani informatycy, ani matematycy tylko fizycy. Dla przykładu jeden z nowocześniejszych języków programowania Erlang był stworzony przez fizyka.  Informatyka wychodzi czasami fizykom lepiej niż informatykom. Zauważyłem, że profesor Doliwa interesuje się między innymi tym, co ja tylko on na wyższym poziomie. Rzekłbym on jest zawodnikiem na murawie a ja kibicem. Automaty komórkowe. To nie są elementy telefonów komórkowych. Zainteresował mnie jego skrypt na temat teorii informacji. Trochę się na niej znam. Takie rzeczy mówią wiele o uczonym. Otóż pan profesor nie bardzo przejmuje się swoją uczonością i działa pragmatycznie - chce nauczyć studenta. To widać.
Moim zdaniem to jest osoba mająca duże pojęcie o współczesnym kierunku rozwoju informatyki. Będzie w stanie nadać go WMiI UWM. Jeśli Państwo chcecie zachować swój warsztat pracy i rozwijać się - głosujcie na niego. Szefem komisji akredytacyjnej jest informatyk - Krzysztof Diks i on potrafi odróżnić prawdziwą informatykę od udawanej.


Profesor Doliwa nie wie, że piszę ten tekst. Troszczę się o pożytek z naszych podatków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.