W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 21 kwietnia 2016

Dlaczego kocham Poznań?

W księgach jest zapisane, że 21 kwietnia 1959 byłem po raz pierwszy w życiu w szpitalu Poznań-Jeżyce.  Dzięki Wam, mamo i tato. To jedna przyczyna, dla której kocham Poznań.

Druga, to ta że kiedyś pracowałem z Poznaniakami. Oni nie interesowali się tym co ja mam zrobić, tylko tym, co oni mają zrobić i to robili.

Trzecia, to ta, że w Poznaniu są dobrzy wrotkarze i łyżwiarze. Wspomniany kiedyś przez mnie Janek Szymański (medalista olimpijski z Soczi) oraz Zico - Jakub Ciesielski. Ten ostatni żyje wrotkarstwem i z wrotkarstwa. Prowadzi sklep internetowy dla wrotkarzy. Powiecie Państwo mu co chcecie a on to uczciwie przełoży na produkt i cenę. Zicoracing.com polecam. W Poznaniu wszystko robią porządnie.

Tu Zico w akcji. Widzieliście Państwo takie coś w Olsztynie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.