W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 9 stycznia 2018

Bój to był ich ostatni

Resort Radosława Wiśniewskiego stracił głowę i nie dostał nowej. Premier Morawiecki odwołał królową Twittera i Facebooka - Annę Streżyńską. Nie powołano nowego ministra. To by mogło oznaczać, że ten  klub wzajemnej adoracji pójdzie w niebyt. Wczoraj wieczorem pogłoski głosiły, że Ministerstwo Cyfryzacji się jednak ostanie. Musiałbym się zmartwić, ponieważ okazałoby się, że moje działania w zakresie restrukturyzacji Ministerstwa Cyfryzacji udały się tylko połowicznie. 50 % skuteczności to niezbyt dobrze, ale zawsze coś. Co prawda symbol niekompetencji - Streżyńska - straciła fotel, ale ten fotel nadal stanowiłby potencjalne zagrożenie, ponieważ był fatalnie usytuowany.  CEPiK był to bój ich ostatni. Rewolucję będą robić inni.


Przeczytajcie, co powyżej napisała "bezpartyjna specjalistka" na Twitterze. Pochwaliła się, że system stworzono bez współpracy wykonawców, a współpraca zaczęła się dopiero dwa dni po rozpoczęciu wdrożenia.  Ona ma niezwykłą zdolność ukrywania swoich braków poprzez cytowanie mądrych. Wielu nie widzi tego, że była minister świeci światłem odbitym. Wyją do księżyca, że usunięto "ultrakompetentną" osobę. Tylko jak Streżyńska  powie coś z własnej głowy to widać co w niej siedzi. Miała szansę milczeć.

Ministerstwo Cyfryzacji + Centralny Ośrodek Informatyczny to idealne miejsce dla takich specjalistów jak dziekan Radosław. Tam nie było konieczności odbiorów systemów.  Tam się "poprawiało w boju".

Z ostatniej chwili. Amatorka informatyki jest zaskoczona. Ja byłem zaskoczony wczoraj, gdy się dowiedziałem, że Ministerstwo Cyfryzacji ma pozostać.



Z ostatniej chwili Jednak niewydarzone Ministerstwo Cyfryzacji pozostaje. Sądziłem, że nastąpiło całkowite opamiętanie rządu. Niestety, nie. Szkoda. Minister ma być powołany wkrótce. Ja bym przeniósł kompetencje MC do nowego ministerstwa, prowadzonego przez Emilewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.