W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 16 grudnia 2019

Nie dotrzymuję obietnicy

Miałem dać spokój Kanclerzowi. Obietnicy nie dotrzymuję. Media podają, że może zostać wicewojewodą. Gratulacje! Kanclerz Socha zasługuje na taki awans i trzymam za niego kciuki. Często mu na tych łamach dokuczałem. Okazuje się, że moje docinki nie stanęły na drodze takiego awansu. To mnie bardzo cieszy, że mój blog nie ma żadnego znaczenia i pomimo mojej wredności dostrzeżono potencjał Aleksandra Sochy, którego osobiście lubię i szanuję. Razem z Zosią Narkowicz tworzyli świetny duet Zocha&Socha, który miał olbrzymi wkład w początkowy rozruch UWMu.
Oni w istocie wraz z Profesorami: Jankowskim, Fordońskim i Górniewiczem zarządzali UWMem w pierwszych dwu kadencjach. W tym czasie Górecki jeździł na wycieczki zagraniczne i delektował się władzą. Nic istotnego nie robił czym można tłumaczyć wynik tego okresu. Swoje obowiązki reprezentacyjne wykonywał nadzwyczajnie. Szkoda, że się z powodu wątłości swego intelektu później do tego nie ograniczył.

Panie Kanclerzu - pora na awans!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.