W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 15 marca 2018

Aborcja na węgorzach

Wczoraj miałem przekaz gwiezdny, że sprawą aborcji na węgorzach zajmują się ci od odwróconego alfabetu. Gwiazdy powiedziały, że akt oskarżenia ulega demolce, a rzekomo pokrzywdzony UWM załamuje ręce. "Pismaki" się sprawą nie interesują i nie uczestniczą w procesie oraz że w ogóle niedługo ukaże się rzeczywistość alternatywna odkryta przez  צבא. Usłyszałem też, że chłopcy z פג  się kontaktują pozakulisowo.  Czy ktoś mi to może wytłumaczyć?

"Pismaki" się sprawą nie interesują, bo ich nie interesują czytelnicy. Ich interesuje, kto i jak im zainteresowanie wynagrodzi. Zresztą, kto ich w ogóle czyta? Jak widzę w tytule "Gazeta" odwracam głowę niezależnie, czy kończy się na "Wyborcza" czy "Polska". Nie nadają się nie tylko do czytania. Do podcierania też.

Cytuję stary wpis:

"ABC czytane wspak
brzmi znajomo – CBA
"

            Abecadło

Abecadło do mnie wpadło
bo się w głowę pukło
i zabrało wór papierów
szmat drogi się tłukło

Abecadło do mnie wpadło
na kanapie siadło
i cukierków jeść nie chciało
uważnie słuchało

Poniżej widowisko słowno-muzyczne ułożone z tych liter.
Filmiki są urocze. Radzę obejrzeć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.