W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 20 marca 2018

Fizyka kłamstwa

Ze zdumieniem obejrzałem materiał TVP, w którym rzuca się cień na mojego przyjaciela, Jarka Gugałę. O całej tej parszywej sprawie mówi córka Jolanty Brzeskiej na łamach portalu Wirtualna Polska "To straszna nagonka, bo Jarosław Gugała nie mieszkał w tym budynku. Nigdy go tam nie widziałam. Bywałam tam u mamy do 2011 r. co najmniej raz na tydzień. Mama też mówiła, że on tam nie mieszkał. Wydaje mi się, że przebywał tam jego syn. Jak można go wiązać z moją mamą? To podłość – mówi Magda Brzeska."

Nie jest tak, że walcząc o prawdę można posuwać się do kłamstw miotanych na oślep.

Kłamstwa o zwrotach przeciwnych nie sumują się jak wektory dając w wyniku prawdę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.