W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 2 września 2023

Kobieta mnie bije

"Kobieta mnie bije. Poddaje się, Dajcie mi wszyscy święty spokój!"
Max, Seksmisja

Artykuł omawiał artykuł w Science. Treść wydała mi się dziwnie znajoma. Tą tematyką zajmuje się Basia Poszewiecka z naszej zakładowej stołówki. Zwróciłem na niego jej uwagę. Sprawa się wyjaśniła. Artykuł w "Science" Genomic inference of a severe human bottleneck during the Early to Middle Pleistocene transition  cytuje artykuł  Revised time estimation of the ancestral human chromosome 2 fusion 
autorzy: Barbara Poszewiecka, Krzysztof Gogolewski, Paweł Stankiewicz, Anna Gambin    Słyszałem, że dzwony biły, tylko nie wiedziałem, że z naszej dzwonnicy. Wszyscy autorzy stołowali się w naszej stołówce zakładowej. Niektórzy wielokrotnie. Skąd oni się brali? Były takie Warsztaty Bioinformatyczne im. Roberta Towarnickiego, na które przybywali do naszego domu uczonych z wielu stron świata. Byli ważeni przed i po warsztatach, aby uzyskać miano należycie ut-uczonych.

Przemoc w rodzinie - córka mnie pobiła. Na szczęście tylko w nauce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.