W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 23 października 2021

Miesiąc oszczędzania

 Październik miesiącem oszczędności. W trosce o poziom emisji CO2 ograniczam działalność blogerską. Nie mogę obojętnie przechodzić obok losów planety i marnować energii na wygłupy. Coś podobno się dzieje w USK. Poczytałem co o tym pisze Debata i stwierdziłem, że mój ociężały (z powodu rozmiarów)  łeb nie jest w stanie znaleźć adekwatnego aparatu pojęciowego do klarownego opisania tej sytuacji. To nie dla mnie. Nie ma wystarczającej ilości atramentu do opisania grafu relacji międzyludzkich w Szpitalu Uniwersyteckim. Chaos robi się znakiem czasu. Nie chcę go powiększać poprzez moje wpisy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.