W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 7 lutego 2015

Nie pisz Mariusz

Dla nie znających sprawy. Chodzi o tego Mariusza Kowalewskiego
i jego spór z Ryszardem Góreckim. O co tam chodzi - nie powiem.

Śpiewać na melodię  "Nie płacz Ewka" Perfectu.

Nie pisz Mariusz bo tu miejsca brak
na fałszywy kwit.
Znajdę ja na Ciebie bat.
Będziesz w lochu gnić.
To wrogowie moi prawdy sens
obrócili wspak
i na blogu Twoim to co jest
wysyłają w świat.


Ref.:Ja Wam dam, już wiem
Nie oszczędzę Wam sądowych spraw.
Idę sam,właśnie tam
gdzie słuchają mnie.
Tam znajomych wielu mam, od lat.
Tak zatańczą zawsze jak im gram:
eRPeO, CeBeA,
prokurator też.


Posmak zemsty mój osładza świat.
Będę wrogów bić
Oby dorwał Was wnet kat -
to mych marzeń szczyt.
Hej znajomi moi z różnych miejsc!
Spuśćcie manto mu.
By z Deb@ty miłej dobry tekst
zniszczył go i już.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.