W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 30 marca 2021

Książka Książka

 Marek Książek mówi o swej książce "Artyści czystej wody". Główną osią są losy braci Połomów. Wewnętrzny głos mówi mi, że mamy do czynienia z ciekawą literaturą o ciekawych ludziach. Wygląda na to, że to dzieło ma kompozycję, podobną do rewelacyjnej książki "Niesamowici bracia Goldberg" Wojtka Biedronia.  Tę ostatnią czytałem. Polecam obie. Czasami uda mi się napisać trafną recenzję rzeczy nieprzeczytanej. Tym razem się od tego powstrzymam. Mój nos mówi mi, że "Artyści czystej wody" jest warta uwagi. P.o.Ducha poleca i obiecuje sam przeczytać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.