W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 4 grudnia 2022

Komentator z Gruzji

W czasie moich studiów ulubieńcem fanów futbolu był gruziński komentator Kote Maharadze. Kote miał śmieszny gruziński akcent i komentował bardzo emocjonalnie. Najbardziej podobały mi się jego komentarze do meczów Dynamo Tbilisi. Kibicem byłem kiepskim, ale przypadkiem zobaczyłem (Mrówka mnie zmusiła, bo ona jest gorącym kibicem) wesoły mecz wesołych Gruzinów (zdobyli w tych latach superpuchar). Od tego momentu oglądałem ich zawsze. To była drużyna!.
Wśród skrzydlatych fraz  fraz energicznego Gruzina była taka:
"do początku meczu zostało 5 minut - wynik, jak poprzednio 0:0". It.d. it.p. Poniżej wywiad z Dymitrem Gordonem, znakomitym ukraińskim dziennikarzem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.