W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 29 grudnia 2016

Wpłynęło do redakcji

Poniższe pismo wpłynęło do redakcji. Dla mnie nie jest jasne w jakim celu UWM eskaluje konflikt z Piotrem Obarkiem poprzez rozszerzenie pola sporu. Trzeba naprawdę nie znać się na taktyce, aby strzelać ślepakami. To chyba najgłupszy duży uniwersytet planety.

 
 
 
Olsztyn, dnia 29 grudnia 2016r.
Piotr Obarek

(adres do wiadomości Redakcji)



Redaktor Naczelny
Portalu internetowego„Debata”



W imieniu własnym, na podstawie art. 31a ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe, wnoszę o opublikowanie sprostowania kłamliwych informacji zawartych w artykule redaktora Adama Sochy, zamieszczonego na portalu internetowym „Debata” w dniu 28 grudnia 2016r. pod tytułem „UWM odrzuca roszczenia Piotra Obarka w sprawie logo”.

Tekst sprostowania:


Kłamstwem jest, iż moja pełnomocnik – radca prawny Małgorzata Necel-Gizowska otrzymała pismo od pełnomocnika UWM – radcy prawnego Jarosława Szczechowicza w sprawie odrzucenia ugody, którego rzekoma treść omówiona została przez redaktora Adama Sochę w artykule.
Oznacza to, iż za sprawą pełnomocnika UWM, naruszającego tajemnicę zawodową, dziennikarze oraz za ich pośrednictwem opinia publiczna, zostali zaznajomieni ze sposobem zakończenia negocjacji ugodowych zanim treść stanowiska UWM dotarła do mojego pełnomocnika i do mnie.

Kłamstwem jest, że zamieszczone w tekście zdjęcie oznaczone jako godło UWM przedstawia rzeczone godło. W rzeczywistości jest to bowiem projekt jednej strony medalu przyznawanego przez władze UWM znanym osobom pod nazwą „Benemerenti Universitati Nostrae [dobrze zasłużonemu naszemu uniwersytetowi].
Dodać należy, iż dopisek na skanie projektu medalu o treści GODŁO UWM, nie może w tej sytuacji pochodzić od Jerzego Stankiewicza, a musiał zostać sprokurowany na potrzeby niniejszej sprawy. Oznacza to, że zamieszczenie zdjęcia projektu Jerzego Stankiewicza w zamiarze pełnomocnika UWM Jarosława Szczechowicza oraz redaktora Adama Sochy, jest kolejną próbą przypisania mi naruszeń prawa autorskiego i deprecjonowania mojej osoby, zarówno jako artysty, jak i nauczyciela akademickiego w oparciu o sfałszowane dowody.”
Kłamstwem jest jakobym przy tworzeniu godła UWM inspirował się projektem godła artysty rzeźbiarza Jerzego Stankiewicza. Według uzyskanych w dniu dzisiejszym informacji, od początku UWM posługuje się jednym niezmienionym godłem, którego autorem jestem ja – Piotr Obarek.



Prof. UWM Piotr Obarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.