W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Muzeum Poduchy. Obiekty numer 1 i 2

25 lat temu, 16 sierpnia 1991  p.o.Ducha wylądował na lotnisku JFK. USA nie podobały mi się  już na lotnisku Okęcie. Tam sobie uświadomiłem, że następny niedzielny rosół będę musiał sobie zrobić sam. Wiza była jednokrotna więc odwiedziny w Polsce mogły być problemem. Tak mi się przynajmniej wydawało. Przed sobą miałem perspektywę samotnego pobytu w USA przez 3 lata, w ciągu których miałem zamiar przekonać moją małżonkę do zmiany obywatelstwa.  Nie udało mi się, bo moje przekonanie okazało się zbyt słabe w zestawieniu z szokiem estetycznym, który przeżyłem w USA. Cleveland, choć już nie to, w którym płonęła niegdyś zanieczyszczona rzeka specjalnie mnie nie urzekło.  Nad zlewami były często dwa krany - jeden z gorącą, a drugi z zimną wodą. To zdecydowanie mi nie odpowiadało. Przywykłem do zintegrowanych baterii. Oto skan dowodów. 25 - lat - ten wiek pozwala mówić o samochodzie - zabytkowy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.