W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 30 czerwca 2016

Marzenia Mariusza

Dla nie znających sprawy. Chodzi o dziennikarza Mariusza Kowalewskiego
i jego spór z Ryszardem Góreckim. Dla równowagi. Tekst nawiązuje do wpisu
"Nie pisz Mariusz". Żeby Kowalewski nie mówił, że stanąłem po stronie Góreckiego.

Śpiewać na melodię  "Nie płacz Ewka" Perfectu.

Marzenia Mariusza

Nie twierdź Ryszard (przecież prawdę znasz)
że fałszywy kwit
wreszcie mam na Ciebie bat
będziesz w lochu gnić.
Przyjaciele Twoi prawdy sens
obrócili wspak
Dla tych wrogów moich nadszedł czas
na rozpaczy wrzask

Ref,: Ja Wam dam, już wiem
Nie oszczędzę Wam sądowych spraw
Idę sam, właśnie tam,
gdzie usłyszą mnie
Tam znajomych wieluś miał, od lat
Tak tańczyli zawsze jak żeś chciał:
eRPeO, CeBeA,
prokurator też.

Posmak zemsty mój osładza świat.
Będę wrogów bić
Oby dorwał ich wnet kat -
za to, co zrobili mi.
Hej wrogowie jego z różnych miejsc!
Spuśćcie manto mu.
Aby kwitu  znany tekst
zniszczył go i już.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.