W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 26 maja 2015

Szczery do "bulu"

W dniu urodzin najważniejszego Warmiaka 25 lecia złożyłem mu życzenia poprzez e-mail. O, takie

Szanowny Panie Rektorze
W dniu Pana Urodzin, znając Pana nieposzlakowaną opinię
i dążenie do maksymalnej przejrzystości załączam dwa linki.
Jeden z nich to:
http://zamowienia.utp.edu.pl/page.php?cat=4&eq[typ]=modyfikacja&eq[nr_post]=AZZP-AJ.24-198/2012
w którym można uzyskać szczegółowe informacje o przetargu w UTP w Bydgoszczy.
Drugi to
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/przetarg/572-2013-pn-dzp.html
z kierowanego przez Pana UWM.

Chcę wzbudzić Pana zainteresowanie zbieżnością treści zawartych w obu dokumentacjach.
Jeszcze większa zbieżność występuje pomiędzy linkiem z Bydgoszczy
i tym co mam na dysku z poprzedniego postępowania w UWM, którego wyniki
raczył referować Pan Radosław Wiśniewski na posiedzeniu Senatu UWM
w dniu 29 listopada 2013 od 167 minuty.

Otrzymał Pan ode mnie kopię protokołu obu postępowań.
Nie jest tam wspomniane, że korzystano z zewnętrznej pomocy,
choć pod literką A jest taka możliwość.

Znając Pana nieprzejednaną wolę walki z brakiem przejrzystości
podrzucam Panu tą informację i polecam Pana roztropności.

63 lata z punktu widzenia informatyki to 6 jedynek dwójkowych.
111111. Minione lata trudno uznać za chude.
Powodzenia w dalszych latach życia!


Gwiazda z UWMu raczyła mi odpisać

A ja też Panu życzę normalności i powodzenia.

No cóż widocznie  pan rektor uważa, że jestem nienormalny skoro oczekuję od Senatora z PO zainteresowania przejrzystością. Co za rozbrajająca szczerość!
 

4 komentarze:

  1. Tylko taka krótka odpowiedź pana rektora ? !!!
    On zawsze ma tyle do powiedzenia ...
    Przecież to jest informacja o tym, że przetarg może być "ustawiony" ...
    Przecież te przetargi są niemal identyczne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś chyba nie miałem szczęścia ale nie udało mi się trafić na wypowiedź rektora, która by była mądra.

      Usuń
  2. I jakimś dziwnym trafem przetargi z 2013 roku usunięto ze strony internetowej. Czyżby zbieg okoliczności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma obowiązku trzymać przetargów aż tyle czasu. Niektórzy trzymają, a niektórzy - nie. To zależy od preferencji. Również w zakresie przejrzystości.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.