W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 21 stycznia 2017

Aleph א

Wspominki

W środku lat 90 ubiegłego wieku byłem szefem informatyki w ART (równocześnie też w WSP). Wtedy dokonano (nie bez mojego udziału) wyboru systemu do biblioteki. Wybrano Aleph. Nie obyło się bez utarczek (jak zwykle w moim przypadku).  Głównymi uczestnikami sporu byli : p. Ania Pepol, Edward Wodecki (oboje ś.p.) i ja. W rezultacie p. Ania Pepol została administratorem Alepha. Nauczyła się programować w shellu systemu Unix.  Oboje - p. Edward i p. Ania to były bardzo ciekawe osobowości.

P. Edward Wodecki krytykował mój brak stanowczości. P. Ania uważała że mam zdystansowany stosunek do rzeczywistości. Nie miała racji. To tylko tak wyglądało. Wpadałem do niej i podziwiałem jej umiejętności jako programistki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.