Nie płaci gdy powinna, płaci jak się płacić nie powinno. Za rzeczy tanie płaci bardzo drogo. Dla przykładu:
- Za wykonaną usługę o wartości 30 000 zł nie zapłaciła.
- Za wdrożenie niewdrożonego systemu zapłaciła 1 650 000 zł. Drogo, jak na czynność polegającą na wystawieniu faktury.
- Za serwis systemu kadrowo-płacowego przed nastaniem kwestor płacono 10 000 zł miesięcznie.
- Za serwis tego samego systemu kadrowo - płacowego płacić przestała, choć był użytkowany. Później zaczęła płacić po 15 000 zł miesięcznie, i to dopiero od momentu, kiedy rzekomo przestał być użytkowany.
Te zjawiska mają swoje źródło w kłamstwie. Systemu kadrowo-płacowego w sierpniu 2014 nie wdrożono. Za wdrożenie zapłacono, a nie wdrożono.Wtedy nie wdrożono niczego. Pani kwestor o tym, że systemu nie wdrożono doskonale wie. Dlaczego zapłaciła za wdrożenie?
Skąd wzrost ceny serwisu systemu, który jak twierdzi UWM stał się "archiwalnym"? Otóż on nie był archiwalnym, tylko produkcyjnym. Spółka, która podniosła cenę mogła to zrobić, bo była ku temu okazja. Śmierdziało na milę. Gdyby nie zaczęła konserwować systemu "archiwalnego", to UWM byłby w dużym kłopocie, bo mogłoby wyjść na jaw, że ten system co to niby został wdrożony nie działa, że wdrożenia dokonano tylko na papierze i w banku. Stąd wzrost ceny.
Gdy już rzekomo wdrożyli nowy system to zaczęli płacić za serwis tego systemu, którego rzekomo przestali używać. Tymczasem tego nowego nie używali. Używali tylko i wyłącznie starego. Płacili za oba. Paradoks kłamstwa!
Zajrzyjcie Państwo z UWM na swoje paski z wypłatami. Od czerwca 2014 do maja 2015 na pewno nie da się zauważyć zmiany wyglądu. To jaki system był używany? Na pewno nie ten, którego licencja i wdrożenie kosztowały łącznie 2,9 mln zł. Zapłacone do 29 sierpnia 2014.
Powtarzam to jeszcze raz i mówię bardzo, bardzo poważnie. UWM skłamał, że w 2014 roku wdrożył Zintegrowany System Informatyczny. Skłamał i za wdrożenie w 2014 zapłacił. Kłamią z przymusu czy z przyzwyczajenia?
Kłamią i z przymusu i z przyzwyczajenia...
OdpowiedzUsuń