W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

czwartek, 13 października 2016

Wypisałem się

Po dokładniejszym zapoznaniu się ze środowiskiem UWM człowiek dochodzi do różnych wniosków. Jak wszyscy wiemy, Polska nie błyszczy w osiągnięciach naukowych, a UWM nawet na tym polskim tle wygląda na czarną dziurę pochłaniającą jedynie środki. Osiągnięcia cywilizacyjne olsztyńskiej Alma Mater pochodzą w głównej mierze z importu. Zupełnie jak za Gierka. Wkurzony z wyników obserwacji nad losem moich podatków poprosiłem o wypisanie mnie z bazy ludzi nauki polskiej. Dlaczego? Po pierwsze - pomimo posiadanego stopnia naukowego nie jestem uczonym. Mój pobyt w tej bazie zniekształcałby prawdę o polskiej nauce. Po drugie - uważam, że polska nauka nie istnieje. Nie istnieje jako zjawisko proporcjonalne do włożonych w nią nakładów oraz wielkości kraju.
Takie coś napisałem do t.zw. Ośrodka Przetwarzania Informacji. OPI specjalizuje się w liczeniu populacji uczonych przy pomocy ogromnych środków i wyciąganiu wniosków na podstawie ich ilości. No cóż Uniwersytet w Getyndze przed wojną miał tylko 1000 studentów. Nie miał ( i nie ma) też tak imponujących budynków jak UWM. Nie wypadłby dobrze w statystykach OPI.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.