W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 31 lipca 2016

Rabbi Mordechai - słowo na niedzielę

Zapewne Państwo dziwią się, dlaczego na moim blogu przedstawiam nauki rabbiego Mordechaja Krafta? Przecież mamy wielu znakomitych kaznodziejów, którzy mówią prawie dokładnie to samo co on.
Odpowiem krótko.  Lubię formę jego wypowiedzi. Mówi o rzeczach znanych i nieznanych chrześcijanom. Każdy z filmów, które prezentuję oglądam od deski do deski. Ten film mówi o roli bólu w życiu człowieka.  Wiele z tych rzeczy już słyszałem od innych. Tylko, że ja mam cierpliwość do słuchania, gdy forma wydaje mi się atrakcyjna. Do każdego jest jakiś klucz. Kluczem do mnie jest forma oraz egzotyczność przekazu. Szkoda, że aby pewną rzecz zrozumieć  musiałem trafić dopiero teraz na rabbiego Krafta. Z drugiej strony - lepiej późno niż wcale.

Radzę obejrzeć. Może ten klucz pasuje też do Państwa.
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.