W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

niedziela, 10 stycznia 2016

Wiesław Kmiecik - ojciec sukcesu polskich łyżwiarzy

Trenera Wiesława Kmiecika znam od lat. To on opiekował się naszą drużyną na olimpiadzie w Soczi w 2014. Tu jest artykuł jemu poświęcony (onet.pl). 
Spotykałem go na lodowisku na warszawskich Stegnach. Pewnego razu zawołał mnie i powiedział, że mam źle ustawioną płozę. Kazał mi zdjąć łyżwy, spojrzał na nie, odkręcił, przesunął i przykręcił. Jechało się dużo lepiej. Sprawdziłem później wykres prędkości z mojego GPSa - na wirażach miałem dużo lepszą prędkość niż przed zabiegiem. Na prostej - trochę. Co potrafi doświadczony trener? Uczył kroku łyżwowego Justynę Kowalczyk.

Wiesław Kmiecik i Zbigniew Bródka w Soczi w 2014 (źródło onet.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.