W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

poniedziałek, 6 lipca 2015

No to się przekształcamy - poducha.eu

Choć to nie jest zawód marzeń,
Dziś zostałem dziennikarzem.
Będę starał się od teraz 
o nagrodę Pulitzera :-)

Nadeszło postanowienie z sądu. Od dzisiaj wiem, że od 1 lipca 2015 byłem dziennikarzem. Teraz ogłaszam przerwę wakacyjną. Po tej przerwie popiszę sobie z panią Wiolettą Ustyjańczuk. Może ta bogini mediów z UWMu raczy choć raz odpowiedzieć. Mój blog dotępny jest również pod adresem poducha.eu. W związku z zaistniałą sytuacją zmienia się też tytuł mojego bloga na "Poducha - czasopismo satyryczne".

W czasopiśmie otwieram dział "WiesiekLeaks". Te osoby, które chciały w przeszłości mnie obdarzyć interesującymi materiałami mogą to teraz czynić, ponieważ obowiązuje mnie tajemnica dziennikarska. Niedługo umieszczę wykaz tych dokumentów, które mnie interesują, a których pan kanclerz Aleksander Socha nie chce mi dostarczyć. Jedyną nagrodą będzie moja wdzięczność. Może ktoś ma nagranie z posiedzenia Senatu UWM z 27 czerwca 2014? Będę bardzo uradowany, jeśli ktoś mi je udostępni. W końcu posiedzenia Senatu UWM są jawne. Nie musi być HD. Wesołych wakacji.




1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.