W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 2 maja 2015

Obarkowie. Wystawa w Starej Kotłowni

15 kwietnia miałem przyjemność być na wernisażu wystawy rodziny Obarków.
Gdzie i kiedy można sobie ją obejrzeć można przeczytać tutaj
http://www.gravite.pl/blog/2015/4/28/wystawa-autografy

Zawsze się zastanawiałem, czyja to głowa wymyśliła logo UWM. U góry rybitwy, u dołu fale. Razem tworzą książkę. Tak to widzę. Ponieważ nie prowadziłem życia towarzyskiego i większość mojej aktywności zawodowej była poza Olsztynem, choć tu mieszkałem to nie wiedziałem, że autorem jest Piotr Obarek.  


Pewne okoliczności sprawiły, że poczułem nieodpartą chęć i w konsekwencji miałem przyjemność poznać się bliżej z członkami tej nietuzinkowej rodziny. Zauważyłem u nich niezwykły talent. Talent operowania skrótem, metaforą. Przyjrzyjmy się logu Teatru im. Jaracza

Genialne dzieło


To synteza widowni, sceny i budynku teatru. Obarkowie posiadają niezwykły talent do tego, co po informatycznemu nazwałbym ZIPowaniem.Żeby stworzyć małe dzieło potrzeba czasami więcej talentu i wysiłku niż do stworzenia dużego.
 
Zachęcam wszystkich do odwiedzenia Starej Kotłowni przy ul. Prawocheńskiego 9 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00, do 18 maja 2015 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.