W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 24 marca 2015

W poszukiwaniu sprzeczności

Na kolegium rektorskim we wrześniu 2014 ustalono następującą prawdę:


To oświadczenie stoi moim zdaniem w zasadniczej sprzeczności z tym dokumentem:




No i z tym:


W mojej ocenie punkt  4) harmonogramu nie został dotrzymany w ani jednym wierszu tabelki. A przecież chodzi głównie o ten pkt. Macie Państwo uczeni z UWMu dostęp do swoich danych poprzez portal pracowniczy od 15 sierpnia 2014?
Dla Państwa wiadomości - wdrożenie produkcyjne oznacza to, że UWM miał funkcjonować w oparciu o nowy system od 15 sierpnia 2014, po zweryfikowaniu i odbiorze końcowym. Tak przynajmniej to rozumiem po 31 latach pracy w zawodzie. Za zakończenie wdrożenia zapłacono w pełnym wymiarze.
Ale widocznie uczeni uznali, że żadnej sprzeczności nie ma, skoro zapłacili. No cóż, logika i kalendarz w UWM to bardzo zagadkowe zjawiska.

Dziwne to  dla mnie - potomka polskiego chłopa z Białorusi. Przywykłem do prostych prawd. Takich jak : najpierw koń, a potem wóz; zielonym do góry.

Ciekawi mnie, czy członek-korespondent PAN zna się na kalendarzu?

2 komentarze:

  1. No cóż..Czasy się zmieniają i może za długo Pan pracuje w zawodzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koła mi w samochodzie odpadną, czy popełnię samobójstwo?

      Samobójstwa popełnić nie zamierzam.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.