W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

piątek, 13 listopada 2015

W Jezioranach

W ostatnich dniach rozgorzała walka na słowa pomiędzy TVP Olsztyn i Wolnymi Jezioranami. Walka ta dzieje się na portalach wolnejeziorany.pl  i   debata.olsztyn.pl . Starcie Davida z Goliatem relacjonowane jest również na na portalu express.olsztyn.pl. Wojna godna Homera, albo bardziej Krasickiego.

Skąd jej źródło? Otóż w TVP Olsztyn odbywała się debata przedwyborcza, w której brał udział między innymi Górecki. Nie wiem, czy Państwo ją oglądali, bo ja - tak. Dlaczego ją oglądałem? Wiedziałem, że gdy Górecki coś mówi to będzie ubaw. On ma talent krasomówczo-kabaretowy. Prawdziwy naturszczyk.

Nie zawiodłem się. Otóż na pytanie redaktora TVP Olsztyn odpowiedział  „W tym zakresie mam konkretny plan. Kiedy otrzymałem to pytanie od pana redaktora, chcę poinformować Państwa, że dziś na kolegium rektorskim podjąłem decyzję odnośnie przygotowania konkretnego programu włączenia się uczelni w zakresie kształcenia dla właśnie tych przyjętych obcokrajowców.”

Osobliwa składnia stosowana przez rektora spowodowała burzę. TVP przeprowadzała tak debatę, że pierwsza seria pytań była adresowana do konkretnych kandydatów. Losowana była tylko kolejność odpowiedzi. Trudno przy takim sposobie prowadzenia debaty obronić się przed zarzutami stronniczości. Tak debat przeprowadzać się nie powinno.

Jeziorany oskarżają TVP Olsztyn, że rektor znał pytania przed debatą. TVP zaprzecza, ale nie chce powiedzieć, że Górecki bredził. Straszy Wolne Jeziorany sądami. Skądinąd sympatyczny Jarosław Kowalski podpisuje pisma gromiące portal Wolne Jeziorany. Wolne Jeziorany się naigrywają z niego mówiąc, że wezwą Góreckiego na świadka. Wiadomo, że jak Górecki coś powie to przecież nie wiadomo co to będzie. Tak to walczą w TVP Olsztyn z myślozbrodnią.

Poducha, jako czasopismo satyryczne bezstronne nie jest. Dlatego podaję link do TVP Olsztyn, pod którym można sobie debatę obejrzeć.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.