W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

piątek, 15 marca 2024

ZOO-keeper

 Teutoński cacany rycerz na białym koniu Donald Tusk objął władzę. Czy on jest taki cacany jak go piszą mam wątpliwości. Kiedyś prześladowała go milicja. Jest pytanie - za co? Mam relację jego byłego współpracownika - mojego kolegi z klasy, który twierdzi że milicja go prześladowała  głównie nie z powodu działalności opozycyjnej. Mówił mi o tym znacznie wcześniej niż Tusk wyrósł na olbrzyma. Dlatego mu wierzę.

Zaczął się proces przejmowania koryt. To zbójeckie prawo przy zmianie władzy choć paskudne mieści się w granicy mojej tolerancji. Niech sobie mianuje wszystkich swoich kolegów i "bije" PiS. Niech wsadza wszystkich, którzy mu się nie podobają do więzienia, albo topi, wiesza i pali na stosie. Niech dorżną watahy i rżną "ile wlezie", ile sił w udach natchnieni przez Radosława Sikorskiego. Nie mogę jednak zrozumieć i budzi to moje oburzenie że niszczy polskie koryto. Super-złomiarz. Czego się nie tkną to albo Zablokują, albo Opóźnią albo Opodatkują. Polskie ZOO bis. CPK - nie, Intel -nie, żegluga na Odrze - nie, Turów - nie, port kontenerowy w Świnoujściu - nie, energia jądrowa - nie, rolnictwo - nie, leśnictwo - nie, podatki od wody, ciepła i powietrza - tak.

Wkurzyło mnie bardzo kolejne przedsięwzięcie Milicji Obywatelskiej - opóźnianie lub blokada terminala w Małaszewiczach. To czysta i ewidentna dywersja. Nie ma żadnych wątpliwości, że klienci będą. Chiny przebierają nogami czekając na rozbudowę tego portu. Kto wie,  czy nie jest tak że Rosjanie są blokowani przez Chińczyków jeśli chodzi o rozprawę z Polską. Chiny mają interes w rozbudowie i nie dadzą ruskim nabroić. Polska woli jednak, aby Jedwabny Szlak był szlakiem wodnym, zakończonym w Europie Zachodniej. Cacany rycerz obcego interesu Donald Tusk.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.